PROFIL STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® – NOWOŚĆ!

Dobre relacje z klientami zwiększają sukcesy w sprzedaży, co niewątpliwie i bezpośrednio przekłada się na Twoje dochody, niezależnie od tego czy pracujesz w dziale sprzedaży, czy jesteś właścicielem firmy.

Profil STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® to inwestycja w zdobycie najważniejszej umiejętności jaką jest przeprowadzenie skutecznej sprzedaży. Wiedza, jaką otrzymasz po wypełnieniu kwestionariusza, w specjalnie wygenerowanym raporcie, spowoduje, że zostaniesz ekspertem i nauczysz się:

  • rozpoznawać osobowość klienta,
  • dopasować się do jego potrzeb i oczekiwań,
  • skutecznie planować przebieg rozmów,
  • dostosowywać strategię działania wobec wymagań klienta,
  • słuchać klientów i doskonalić proces ich obsługi,
  • budować trafną argumentację sprzedażową,
  • być przekonującym i pewnym siebie,
  • odpowiednio reagować w zaskakujących sytuacjach biznesowych,
  • radzić sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów,
  • wykorzystywać narzędzia skutecznej finalizacji sprzedaży,
  • budować długoterminowe relacje w biznesie, co w konsekwencji doprowadzi do wygenerowania bazy lojalnych klientów.

Profil STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® to skuteczne narzędzie przeznaczone dla klienta indywidualnego, ale również może być wykorzystywane w firmach, które dbają o sukcesywny rozwój swoich pracowników pracujących na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klientów.

UWAGA!

Przy jednorazowym zakupie co najmniej 10 sztuk PROFILU OSOBOWOŚCI persolog otrzymasz 5% rabat.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.