PROFIL STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® – NOWOŚĆ!
Dobre relacje z klientami zwiększają sukcesy w sprzedaży, co niewątpliwie i bezpośrednio przekłada się na Twoje dochody, niezależnie od tego czy pracujesz w dziale sprzedaży, czy jesteś właścicielem firmy.
Profil STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® to inwestycja w zdobycie najważniejszej umiejętności jaką jest przeprowadzenie skutecznej sprzedaży. Wiedza, jaką otrzymasz po wypełnieniu kwestionariusza, w specjalnie wygenerowanym raporcie, spowoduje, że zostaniesz ekspertem i nauczysz się:
- rozpoznawać osobowość klienta,
- dopasować się do jego potrzeb i oczekiwań,
- skutecznie planować przebieg rozmów,
- dostosowywać strategię działania wobec wymagań klienta,
- słuchać klientów i doskonalić proces ich obsługi,
- budować trafną argumentację sprzedażową,
- być przekonującym i pewnym siebie,
- odpowiednio reagować w zaskakujących sytuacjach biznesowych,
- radzić sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów,
- wykorzystywać narzędzia skutecznej finalizacji sprzedaży,
- budować długoterminowe relacje w biznesie, co w konsekwencji doprowadzi do wygenerowania bazy lojalnych klientów.
Profil STRATEGIA SPRZEDAZY I OBSŁUGI KLIENTA persolog® to skuteczne narzędzie przeznaczone dla klienta indywidualnego, ale również może być wykorzystywane w firmach, które dbają o sukcesywny rozwój swoich pracowników pracujących na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klientów.
UWAGA!
Przy jednorazowym zakupie co najmniej 10 sztuk PROFILU OSOBOWOŚCI persolog otrzymasz 5% rabat.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

